12/2

Det är mycket som händer i mitt liv just nu. Har precis fått en samtal som kan förändra mitt liv. Som många vet så är jag en låtskrivare med många kontakter i musikbranchen. En dröm som jag alltid har haft är att vara en DJ och kunna leva på det. Tänk er själva att turnera runt världen och spela på klubbar. Fan vilket yrke!

Har fått en förfrågan men har mycket som måste stämma innan jag bestämmer mig.

Jag är idag 19år och 2dagar men det visste ni säkert. Mina unika besökare är uppe på 5-siffrigt men folk vågar inte kommentera.. vilket är synd. Skulle gärna uppskatta att ni skrev vad ni ville se i bloggen eftersom att det är jävligt många som läser. Jag tror inte nån har haft dom underbara siffrorna jag haft under dom här 3 dagarna.

Ciao - for now!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill blii artiist ;)

2011-02-12 @ 16:56:21
Postat av: Julia

5-siffrigt? Skulle inte tro det :D

2011-02-12 @ 17:30:29
URL: http://volume.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0