11/2

Ny dag - nytt blogginlägg.
Jag är inte mycket för bloggar men folk verkar tycka att mitt skrivsätt är bra, unikt.. tja alla möjliga superlativ har används för min blogg. Själv finner jag den unik och personlig vilket många av dagens bloggar inte är.

Jag är idag 19år och 1 dag och det ska självklart (?) firas. Dock skiljer jag mig från dräggen i min omkrets så jag kommer inte supa mig full, ohnej! Inte en droppe alkohol i den här kroppen inte. Jag har kul utan saften!

Visste du att:

- Att jag skrivit en låt om när jag blev av med oskulden? , den är numera med på ett album som släpptes 2010 av en svensk artist med initialerna O.L. Låten i sig heter "Debut" en låt som jag skrev förra året.

- Visste du att jag är egen företagre och jobbar som låtskrivare till artister och band. Har skrivit låtar åt band/artister som: Kings of Leons, Oskar Linnros,Daniel Adams-Ray, The Hives, Robyn och många många många många många (ni fattar) mer!

Har ni fler frågor så är det bara att kommentera!

Kommentarer
Postat av: --------

wooooww!

2011-02-11 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0