10 februari

Idag fyller jag 19 år, en födelsedag långt ifrån mina föräldrar långt ifrån min bror. Långt ifrån det stället jag kallar hem.
Befinner mig i kalla lilla Sverige, ett land som jag knappt känner någon koppling till längre. Skönt att det snart är helg och jag äntligen får träffa dom jag älskar mest av allt.

Sen vill jag bara påpeka att åldern 19 är helt värdelöst, det är som att fylla 17.. ett jävla mellanår utan några fördelar. Ända positiva är att jag är ett år närmare 20. Åldern 20 känns också överskattad, verkar som att alla drar till systemet på sina födelsedagar?

Idag köpte jag glass, precis som jag gör varje år. Samma glass, från samma butik. Inte en ända gång har det varit samma person bakom kassan och iår hade dom t.o.m bytt ut personalen mot en själv-disk. Tiden går snabbt.

Är 19 men känner mig som 50. Har varit med om det mesta.

Bjuder på en bild, men jag håller mig fortfarande lite hemlig.




Kommentarer
Postat av: Linnea

grattis då :)

2011-02-11 @ 09:01:03
URL: http://linneafogelbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0